Social media: strategie en beheer

Mensen brengen veel tijd door op social media. Om contact te houden met vrienden, om hun netwerk uit te breiden of om kennis te delen. Zo ook jouw doelgroep. Hoe deze het beste te bereiken is? Dat vertel ik je graag!

Kort geschetst wat ik in zijn totaliteit of gedeeltelijk voor je kan betekenen:

Social media strategie

Jouw organisatie online promoten, meer bewustzijn bij je doelgroep creëren of traffic naar jouw website genereren. Welke doelstelling je ook wilt behalen, ik zorg voor een passende strategie.

Opzet social media pagina’s

De basis van goede aanwezigheid op social media is een net ingerichte pagina. Ik zorg ervoor dat jouw Facebook-, Instagram- of LinkedInpagina er strak, vlot en verzorgd uitziet.

Social media beheer: creatie content

Welk type bericht kan het beste op welk tijdstip online verschijnen? En hoe zorg je ervoor dat elk bericht prikkelend is? Ik neem je het beheer van je social media pagina’s uit handen. Daarbij zorg ik ervoor dat de gecreëerde content past bij de doelstellingen van jouw organisatie.

Social advertising

Ook op social media als Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn kun je je doelgroep effectief bereiken door middel van adverteren. Onder meer leeftijd, geslacht, woonplaats, interesses of functie zijn mogelijkheden om op te targeten. Specifiek targeten of juist breed zichtbaar: het is allemaal mogelijk.